.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

این دستگاه ها قابل استفاده با اب های سرد و گرم هستند و می توانند تمامی آلودگی ها و کثیفی ها را از خودرو پاک کنند. دستگاه بخارشوی با استفاده از بخار تولید شده و فشار زیاد آن انواع آلودگی های سخت را از روی سطوح مختلف پاک می کند از جمله سطوح روی داشبورد، فرمان ماشین را براحتی تمیز می کند. البته قطعات یدکی دستگاه از جمله لنس و شلنگ فشار قوی نیز بعنوان تجهیزات جانبی کارواش به حساب می آیند. برای شستشوی بیرونی خودرو: قسمت بیرونی اتومبیل به علت آلودگی های بیشتر از جمله گرد و غبار و فضولات حیوانی نیاز بیشتری به تمیز نمودن دراد که هم می توان بصورت دستی با واترجت های صنعتی تمیز نمود و هم می توان با کارواش های بزرگ اتوماتیک آن را تمیز نمود. دستگاه های کارواش که به آن ها واترجت نیز می گویند یک ابزار صنعتی کارآمد در حوزه شست و شو می باشد. البته این دستگاه های کارواش صنعتی به دلیل استفاده از سوخت بنزینی، در هنگام استفاده از خود دوده تولید می کند؛ و بهتر است از آنها در مکان و فضاهای باز و آزاد استفاده نمود. دستگاه کارواش صنعتی با انجام عملیات های نظافتی مختلف به منظور حذف آلودگی ها استفاده می شوند.

این دستگاه ها دارای نازل های زاویه دار هستند و به خاطر فشار بالا در عملیات نظافتی خانگی، تجاری و صنعتی به کار برده می شوند. هر کدام کارایی منحصر به فرد دارد که در عملیات شست و شو باعث افزایش راندمان و بهره وری دستگاه می شود و نیازهای نظافتی را برطرف می کند. برای اینکه متوجه شوید در کدام شرکت کیفیت تولید پمپ کارواش صنعتی بالاتر می باشد حتماً بررسی کنید که آن شرکت محصولات خودش را تحت چه لایسنسی تولید میکند. حتماً نسبت به تأمین حداقلی این فشار اطمینان حاصل کنید تا در استفاده از دستگاه مشکلی نداشته باشید. البته توجه کنید که در برخی از نمونه ها ممکن است این قابلیت حذف شده باشد. پمپ های کارواش انواع گوناگونی دارند که بر اساس نیاز خود و بودجه اولیه می توانید نمونه مناسب را انتخاب کنید. مدل های متفاوت واتر جت صنعتی یا کارواش صنعتی موجود در بازار، علاوه بر تفاوت های اصلی ذکر شده ممکن است در پاره ای امکانات نیز با هم متفاوت باشند.

را دارد. کارواش آب گرم یا کارواش صنعتی آب گرم علاوه بر قابلیت های آب سرد توانایی شستشوی سطوح چرب و روغنی و ماشین های صنعتی و مناسب برای کف کارخانجات است. میزان آبدهی آن از 0.38 تا 30 لیتر بر ساعت قابل برنامه ریزی است. لانس باید به گونه ای باشد که داغ نشده و کاربر بتواند با دست غیرمسلح آن را در اختیار بگیرد. آب وردی به داخل دستگاه فشاری برابر با 110 و یا 200 بار دارد و پمپ می شود، سپس فشار پیستونی افزایش پیدا می کند و آب با فشار زیادی از شلنگ دولا سیم فشار قوی و نازل آب پاشیده می شود و سطوح را تمیز می کند. به این صورت که در تایمرهای دیجیتال با دادن برنامه، آبیاری به صورت خودکار انجام و سپس تکرار می شود. با استفاده از تایمر تمامی گیاهان خود را به صورت خودکار آبیاری کنید. باید اطمینان پیدا کنید که دستگاه توانایی انجام عملیات مورد نظر با قدرت کافی و در زمان مناسب را دارد.

شما می توانید با کیفیت ترین و در عین حال ارزان قیمت ترین پمپ کارواش صنعتی را در مجموعه اینترنتی ما مشاهده نموده و در صورتی که علاقه داشتید نسبت به خرید آنها اقدام کنید. این دستگاه در کارواش ها دستی به کار گرفته می شود.در ادامه به معرفی تجهیزات کارواش صنعتی میپردازیم. مانند کارخانه ها، کارواش ها، پالایشگاه ها، پتروشیمی، تاسیسات، مرغداری ها و بسیاری صنایع دیگر استفاده می شود. خروجی آب کارواش از طریق لانس می باشد ، اما خروجی اصلی آن از لانس یک نازل است که تعیین کننده نحوه پاشش آب است. اما نکته ی مهمی که باید در انتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب کارواش دقت کرد کاربرد آب و خاک بودن جاروی کارواش می باشد که در حین شستشوی بیرونی اگر مایعات و آب داخل محفظه ماشین شد امکان مکش مایعات را هم داشته باشد. درحال حاضر پمپ برتواینی ایتالیا در زمینه کشاورزی ، صنعتی و آتش نشانی کاربرد دارد. از واترجت های صنعتی در کارواش های دستی استفاده می گردد که برای شستشوی انواع مختلف رینگ و لاستیک و بخشهای مختلف موتور مورد استفاده قرار می گیرد. 



:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
ن : مجله زندگی
ت : دو شنبه 3 خرداد 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی