.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


آبیاری به موقع و بخور دادن به مراتع طبیعی، مناطق کشاورزی و مزارع بسیار مهم است. آنچه مورد توجه قرار می گیرد نحوه آبیاری مناطق سبز و ... است. با روشی بهینه با توجه به مشکلات کمبود آب به ویژه در حوزه کشاورزی، اهمیت این موضوع قابل درک و توجیه است. خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر مزایای زیادی در این زمینه داشته است و وسایل کاربردی و اساسی بسیاری برای آبیاری و آبیاری انواع گل و گیاه و فضای سبز طراحی و ساخته شده است. سمپاش هانتر وسیله ای بسیار کاربردی در صنعت کشت و آبیاری است که امکان سمپاشی مناطق سبز و سایر محیط های رشد را به صورت بهینه و استاندارد می دهد. با ما همراه باشید تا اسپری شکارچی را معرفی کنیم.

آبپاش هانتر چیست؟

این آبپاش محصول شرکت هانتر آمریکا می باشد که برای آبیاری زمین های کشاورزی، پرورش گل و گیاه در گلخانه ها، آبیاری فضای سبز و ... کاربرد دارد. آنچه در معرفی این تجهیزات کاربردی حائز اهمیت است نحوه عملکرد آن در فرآیند سمپاشی است. این آبپاش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قابلیت پنهان شدن دارد. به این ترتیب که پس از اتمام آبیاری همراه با آبشار پایین آمده و جمع شده و در زیر خاک پنهان می شود. نازل نصب شده بر روی بدنه نازک و ظریف این آبپاش، آن را برای پاشیدن آب در سطح وسیعی بهینه کرده است. اجزای این تجهیزات شامل بدنه، فیلتر، نازل و رایزر می باشد. هنگامی که فشار آب افزایش می یابد، توانایی بلند کردن آبپاش با افزایش فشار آب تضمین می شود و فنر موجود در بدنه آبپاش رایزر را بالا می برد. بنابراین آبپاش از زیر زمین می آید. نحوه نصب این نوع آبپاش بسیار آسان است. انواع اسپرینکلر هانتر را می توانید در مناطق مختلف نصب کنید. مطمئن شوید که آبپاش در سطح خاک نصب شده است.

انواع اسپرینکلر هانتر

این نوع آبپاش در دو نوع روتاری و روتاری تولید و عرضه می شود. مدل دوار دارای یک سری روتور است که توانایی پخش آب در همه جهات را فراهم می کند. اسپرینکلرهای چرخشی هانتر دارای 12 نازل توزیع آب هستند و برای پرتاب قطرات آب در شعاع های مختلف استفاده می شوند. این آبپاش ها به هفت نازل زاویه دار نیز مجهز هستند. انواع مختلف این آبپاش شعاع پاشش متفاوتی دارند، بنابراین می توان از آن در شرایط مختلف استفاده کرد. مدل های با شعاع پاشش کم برای آبیاری فضاهای کوچک و هاله های باریک مناسب هستند. مدل های با شعاع پاشش متوسط ​​برای مناطق با فشار آب کم و خاک های رسی مناسب هستند. آبپاش هایی با شعاع پاشش زیاد نیز به دلیل فاصله زیاد تحویل آب برای مناطق با فشار آب بالا مناسب هستند. اگر به منطقه وسیعی از آبیاری نیاز دارید، می توانید از آبپاش هانتر با شعاع زیاد استفاده کنید. استفاده از پمپ برای حل مشکل فشار کم آب ایده آل به نظر می رسد. https://mokhatab.org/hunter-lawn-sprinkler/

مزایای استفاده از اسپرینکلر شکارچی

این محصول شرکت هانتر به عنوان یکی از پرفروش ترین تجهیزات آبیاری شناخته می شود. بنابراین واضح است که استفاده از آن فواید زیادی به همراه دارد. از جمله ویژگی ها و مزایای قابل توجه این نوع آبپاش می توان به آبیاری یکنواخت، قابلیت تنظیم شعاع پاشش آب، طراحی زیبا و یکنواخت، قابلیت مخفی شدن، وزن سبک، استفاده از مناطق مختلف، تنظیم کاربری اشاره کرد. از آب. و فرصت پس انداز، در میان بسیاری از چیزهای خوب دیگر. استفاده از این سمپاش در موقعیت ها و مکان های مختلف مانند آبیاری مزارع و باغ ها، آبیاری گلخانه ها، آبیاری چمن ها و فضاهای سبز در مناطق شهری و خانگی، آبیاری پروژه های صنعتی و هر مکانی که نیاز به آبیاری مکرر و مداوم داشته باشد، راهگشاست. مهم ترین فایده قطعی آن است.

قیمت اسپری شکارچی

یکی از مزیت های اصلی این تجهیزات آبیاری قیمت مناسب آن است. پلاستیکی بودن بدنه این آبپاش باعث کاهش هزینه مصالح ساختمانی می شود. اگرچه قیمت این محصول با توجه به نوع، تعداد نازل، شعاع اسپری و مواردی از این دست تعیین می شود، اما در مجموع قیمت آن مناسب است. از آنجایی که این تجهیزات آبیاری در مناطق و شعاع های مختلف طراحی و تولید می شود، در شرایط مختلف عملکرد بهتری را ارائه می دهد و شما را از خرید پمپ و صرف هزینه های اضافی رها می کند.

نتیجه

در این مقاله در مورد آبپاش هانتر و کاربرد آن در آبیاری چمن ها، فضاهای سبز، گلخانه ها و حتی مناطق بزرگ کشاورزی صحبت کردیم. از آنجایی که این سمپاش شعاع های مختلف و فواصل بسیار طولانی از 40 درجه تا 360 درجه را پوشش می دهد، می توان از آن در شرایط مختلف رشد استفاده کرد. این محصول سال هاست که توسط یک شرکت آمریکایی تولید می شود و با اینکه بدنه آن پلاستیکی است اما استحکام آن بسیار بالاست. قیمت خرید این محصول نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. نصب این آبپاش ساده است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. فقط آن را همسطح با زمین قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر به سایت تجارت آب نیرو مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 5553
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مجله زندگی
ت : چهار شنبه 16 اسفند 1402
.

متن آهنگ پازل بند حق داره

یه جای تک داری توی دلم

نشده جاتو به کسی بدم مثل یه رازی تو قلبم

نمیشه راز چشاتو به کسی بگم

هیشکی قشنگتر نبود ازت کشیدی پای دلمو وسط

نمیخواستم جز تو کسیو من میخواستم تورو فقط

این دیوونه حق داره بعضی وقتا بی دلیل بد بشه اخلاقش

ساکته بی اعصابه چون یه چیزایی نمیره دیگه از یادش

این دیوونه حق داره شاکی باشه از هرکی دنبال دستاته

دوست داره نگه داره عشقتو با اینکه یه عادت دردناکه

دوست دارم مثل قدیم بشینی کنارمو تهرانو دور بزنم

دستتو بگیرمو دوباره بریم بیرون من واست گل بخرم

دوست دارم نصف شبا بزنم بیرونو تو بیای پشت سرم

بگی من پایتم منم با خودت ببر من بهت زل بزنم

این دیوونه حق داره بعضی وقتا بی دلیل بد بشه اخلاقش

ساکته بی اعصابه چون یه چیزایی نمیره دیگه از یادش

این دیوونه حق داره شاکی باشه از هرکی دنبال دستاته

دوست داره نگه داره عشقتو با اینکه یه عادت دردناکه

 

آهنگ جدید پازل بند به نام «حق داره»



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : مجله زندگی
ت : سه شنبه 1 اسفند 1402
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی