.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به نقل از آرتی عربی، این روزنامه نوشت:« مفاد توصیه فرانسه بر ضرورت انجام یک دیدار، علنی یا غیر علنی، میان حریری و جبران باسیل، رهبر جنبش آزاد میهنی به منظور حل اختلافات و دست¬یابی به تفاهم مشترک که امر تشکیل دولت را سرعت بخشد دلالت دارد».

این روزنامه خطرنشان کرد که پیشنهاد یا توصیه فرانسه، در سایه عقب نشینی فرانسه از ایفای هرگونه نقش مستقیم در مرحله کنونی است، زیرا کاخ الیزه به این باور رسیده است که لبنانی ها در به عهده گرفتن مسئولیت در قبال پرونده های حل بحران لبنان جدی نیستند، علاوه بر این که اولویت مقابله با کرونا فشار بسیاری بر دولت فرانسه وارد کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
ن : مجله زندگی
ت : سه شنبه 16 دی 1399
.

اشکان دژاگه، کاپیتان تیم فوتبال تراکتور که در جریان دیدار مقابل شهر خودرو مصدوم شد و از زمین مسابقه خارج شد.

اگرچه پزشکان تراکتور عنوان کردند مصدومیت او خیلی جدی نیست ولی دژاگه چند روز قبل برای مرخصی و پیگیری روند درمانش به آلمان سفر کرده است.

پیگیری ها نشان می‌دهد که مصدومیت دژاگه جدی‌تر از آن چیزی است که عنوان شده بود و این بازیکن با دوری طولانی مدت و حداقل تا پایان نیم فصل از ترکیب این تیم روبرو خواهد بود.

مصدومیت اشکان دژاگه از ناحیه چهار سر ران است که پارگی حداقل چهار سانتی عضله باعث شده مصدومیت او جدی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
ن : مجله زندگی
ت : سه شنبه 16 دی 1399
.

اینترنت این روزها دیگر به اندازه‫ای گسترش پیدا کرده که حتی پیش پا افتاده‫ترین کارهای افراد را هم شامل می‫شود. خرید کردن، آن هم به صورت آنلاین، یکی از این کارهاست که امروزه کمتر کسی را می‫توان یافت که با آن بیگانه باشد.

اعتماد کردن به فروشگاه‫های اینترنتی، در نگاه اول به نظر سخت می آمد و خرید اینترنتی برای مردم کاری با ریسک بالا به قلمداد می‫شد. اما با پیشرفت و گسترش این فروشگاه‫ها در ساسر دنیا، به مرور زمان موانع موجود برطرف شدند و مردم توانستند به آن‫ها اعتماد کنند. فروشگاه‫های اینترنتی با توجه به تنوع کسب و کارها، هرکدام در زمینه‫ای فعالیت دارند. گفتنی است که برخی از وبسایت‫ها به صورت جامع کالاهای مورد نیاز مردم را برای فروش ارایه می‫دهند و امروزه محبوبیت بسیاری دارند. در ادامه تجربه خرید کردن از یکی از وبسایت های تخصصی در حوزه قطعات لپ‫تاپ، یعنی وبسایت BLSco را شرح می‫دهیم. با ما همراه باشید.

فاکتورهای مهم خرید آنلاین

یک فروشگاه اینترنتی همواره بر آن است که بتواند نظر کاربران بیشتری را که قصد خرید آنلاین دارند به خود جلب کند. کاربران نیز از یک فروشگاه اینترنتی انتظاراتی دارند که بتوانند به آن اعتماد کنند و مایحتاج خود را خرید کنند. مهمترین فاکتورهای مورد نظر کاربران برای خرید آنلاین از به شرح زیر است:

  • دارا بودن مجوزهای مربوطه از نهادهای رسمی داخلی
  • قیمت مناسب
  • پاسخگویی آنلاین و یا پشتیبانی تلفنی
  • تضمین بازپس گیری کالا در صورت عدم رضایت
  • اصل بودن یا داشتن کیفیت بالا و قابل قبول کالا

فروشگاه اینترنتی BLSco یکی از بزرگترین و معتبرترین وارد کنندگان قطعات لپ‫تاپ به ایران است. این فروشگاه، تمامی کالاهای خود را از شرکت‫های تولید کننده انبوه قطعات لپ‫تاپ سفارش ساخت می‫دهد و به ایران وارد می‫کند. اما چطور توانسته این اصول را در حرفه خود به مرحله اجرا در بیاورد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

دارا بودن مجوزهای مربوطه از نهادهای رسمی داخلی

از ملزومات آغاز فعالیت هر کسب و کار اینترنتی، اخذ مجوزهای مربوطه از نهادهای رسمی می‫باشد. این کار علاوه بر قانونی بودن کسب و کار، باعث می‫شود به کاربران این اطمینان را بدهد تا خرید کاملا امنی را تجربه کنند. فروشگاه اینترنتی BLSco دارای هر سه مجوز رسمی یعنی نشان ملی ثبت (رسانه‫های دیجیتال)، نماد اعتماد الکترونیکی و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی می‫باشد تا کاربران با اطمینان خاطر کالای مد نظر خود را خریداری کنند.

قیمت مناسب

فروشگاه اینترنتی BlSco کلیه کالاهای خود را با نازلترین قیمت نسبت به سایر رقبای خود عرضه می‫کند. قیمت ها در این وبسایت به گونه‫ای است که نزدیک به قیمت عمده بوده تا هم کاربران و هم دیگر فروشندگان بتوانند به راحتی کالای مورد نظر خود را حتی به تعداد بالا خریداری کنند.

پاسخگویی آنلاین و یا پشتیبانی تلفنی

فروشگاه اینترنتی BLSco همچنین دارای پشتیبانی تلفنی و آنلاین می‫باشد تا کاربران بتوانند سوالات خود را قبل از خرید کالای مورد نظر خود مطرح کنند و با اطمینان بیشتر خرید کنند. راه‫های ارتباطی بین کاربران و پشتیبان‫ها از طریق رایچت، تماس تلفنی و شبکه‫های اجتماعی از جمله واتساپ می‫باشد.

تضمین بازپس گیری کالا در صورت عدم رضایت

بروز ایرادات و مشکلات احتمالی کالاها موضوعی اجتناب ناپذیر بوده و نمی توان به طور حتم از عدم وجود آن‫ها اطمینان حاصل کرد. اما فروشگاه اینترنتی BLSco این امکان را به مشتریان خود داده تا یک هفته کالای خریداری شده خود را تست کنند و در صورت وجود مشکل و عدم رضایت از خرید کالا، آن را مرجوع کرده و هزینه پرداختی خود را پس بگیرند. همچنین امکان گارانتی تعویض برای برخی از کالاها از جمله شارژر و باتری نیز قرار داده تا در صورت ایجاد مشکل کالای قبلی فروخته شده را با یک نمونه دست اول تعویض کند.

اصل بودن یا داشتن کیفیت بالا و قابل قبول کالا

فروشگاه اینترنتی BLSco اساس کار خود را بر پایه ارایه کالاهای اوریجینال و یا کالا با جنس درجه یک موجود در بازار قرار داده است. این موضوع را می‫توان به وضوح در بین نظرات کاربران مشاهده کرد. به جرات می‫توان گفت بخش قابل توجهی از اعتبار این فروشگاه اینترنتی نشات گرفته از همین موضوع است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
ن : مجله زندگی
ت : سه شنبه 16 دی 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی