.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

این مقاله تاریخچه به روز رسانی الگوریتم گوگل را از سال 2003 تا کنون فهرست می کند که به شما در درک پیشرفت الگوریتم گوگل کمک می کند. هنگامی که با به روز رسانی های اصلی گوگل آشنا شدید، می توانید سئوی خود را بهبود ببخشید.
ما سعی کرده ایم این سایت را با آپدیت های گوگل به روز نگه داریم تا به روز رسانی های گوگل به سئو پروژه ها کمک کند.
فراموش نکنید که به اشتراک گذاشتن تجربه خود از بروز رسانی های مختلف در قسمت نظرات همین صفحه به سایر دوستان کمک زیادی می کند. با خواندن نظرات سایر همکاران به شما کمک می کند تا به سرعت تمامی تغییرات گوگل را در یک منطقه خاص دنبال کنید. بنابراین از شما دعوت می کنیم تا پس از آپدیت و پیشنهادات خود در قسمت نظرات، تجربه خود را با کاربران به اشتراک بگذارید.
الگوریتم های گوگل سیستم های پیچیده ای هستند که برای استخراج اطلاعات از داده ها و سپس ارائه بهترین راه حل جستجو استفاده می شوند. موتورهای جستجو از الگوریتم ها و تعدادی از عوامل رتبه بندی برای رتبه بندی صفحات وب بر اساس اهمیت آنها در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده می کنند.
در سال های اولیه، گوگل تنها چند پیشرفت در این الگوریتم ایجاد کرد. اکنون گوگل هر سال هزاران تغییر ایجاد می کند. اکثر این به روز رسانی ها بسیار جزئی هستند که نمی توان آنها را نادیده گرفت. با این حال، گاهی اوقات، موتور جستجوی گوگل الگوریتم های مهمی را معرفی می کند که به شدت بر SERP ها تأثیر می گذارد. این به‌روزرسانی‌ها اغلب به‌روزرسانی‌های Google Home نامیده می‌شوند. تاریخچه تغییرات الگوریتم گوگل از سال 2003 را بررسی کنید
در زیر لیست کاملی از الگوریتم های Google Update با تاریخ های به روز رسانی در طول سال ها آمده است.
به‌روزرسانی‌های Google از مارس 2022 - رتبه‌بندی بررسی محصول
با این به‌روزرسانی طی چند هفته، گوگل به‌روزرسانی رتبه‌بندی محصولات را اعلام کرد. این به روز رسانی به آنها اجازه می دهد تا کیفیت محصولات را تعیین کنند.
به روز رسانی 22 فوریه 2022: تجربه کاربری به روز شده
هدف این به روز رسانی بهبود تجربه سایت است. گوگل در توییتر اعلام کرد که به تدریج تجربه کاربری نسخه دسکتاپ را که قرار است در مارس 2022 تکمیل شود، به روز می کند. گوگل اطلاعات بیشتری در مورد به روز رسانی تجربه کاربری توسعه دهنده ارائه می دهد که می توانید در اینجا بخوانید.



:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : مجله زندگی
ت : شنبه 3 دی 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی