تعرفه تدریس خصوصی زبان انگلیسی چگونه است؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

طبق آمار ما در جلسات مشاوره درسی معمولا بیش از 50% خانواده ها از همان دبیر مدرسه استفاده می کنند. یکی از مزیت های تدریس خصوصی در گروه آموزشی دکتر پرتوی این است که از اول ابتدایی تا دانشگاه کادر 800 نفره از دبیران را تشکیل داده است تا مناسب با سلیقه و بودجه خانواده ها و مطابق با ویژگی های درسی و شخصیتی دانش آموزان برای آنها دبیر اسال شود. اینکار صرفا موجب از بین بردن خلاقیت دانش آموز در حل مسئله می شود. را تدریس می کنند در متن تبلیغ تدریس خودشان در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی زبان هم توضیح ارائه نموده اند. اما برای آنکه تمامی دانش آموزان بتوانند برای رفع مشکلات درسی خودشان از کلاس های خصوصی بهره مند شوند، تدریس خصوصی ارزان را به شما پیشنهاد می کنیم که با کیفیت مطلوب می تواند پاسخ گوی نیاز های درسی دانش آموزان باشد. برای همین تفاوتی ندارد که در کدام رشته و یا در کدام مقطع تحصیلی هستید، بلکه می توانید از تدریس خصوصی ارزان ما بهره مند شوید. چگونه در کلاس های تدریس خصوصی ارزان شرکت کنیم؟

اما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان از دبیر مدرسه به عنوان معلم خصوصی استفاده نشود. مثلا دبیر مدرسه اگر تدریس خصوصی یک دانش آموز را بر عهده بگیرد؛ راحت تر به او نمره می دهد. معمولا خیلی از دانش آموزان از مشاوره و برنامه ریزی استفاده نمی کنند، اما زمانی که در مدرسه با تدریس یک دبیر به مشکل بر می خورند سریعا از کلاس های تدریس خصوصی در منزل استفاده می کنند. هدف از تشکیل کلاس های ارزان قیمت هزینه های بالای زندگی است که خیلی از خانواده ها را با مشکل رو به رو کرده است. با هزینه ارزان قابل استفاده است. برای همین تدریس آنلاین ارزان قیمت را به شکلی طراحی کرده ایم که یادگیری داوطلب افزایش یابد و بتواند با یک هزینه مناسب از جلسات تدریس خصوصی نیز استفاده نماید. تمامی این مطالب موضوع بحث امروز ما در این مقاله است تا بتواند به تصمیم گیری صحیح و اصولی به خانواده ها کمک کند. یک دبیر خصوصی خوب باید فردی باشد که تجربه علمی در مدارس را دارا باشد و بتواند با دانش آموزان ارتباط برقرار کند و از نحوه طراحی سوال و شیوه آزمون های مدارس مطلع باشد و علم او در نظام آموزشی به روز شده باشد.

معلمانی که تصمیم به استفاده از رویکرد مبتنی بر وظیفه دارند باید همیشه از خود یک سوال بپرسند - چرا دانش آموزان من باید راحت به این زبان جدید صحبت کنند؟ اما متاسفانه هزینه های بالا تدریس خصوصی موجب شده است تا خانواده های کمتری بتوانند این نیاز را برای دانش آموزان خود برطرف کنند. به نسبت سایر امکانات آموزشی موجود، استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای رفع اشکال، یادگیری پایه ای دروس مختلف و موفقیت در امتحان و کنکور می تواند مزایای زیادی داشته باشد. آیا یادگیری زبان چینی سخت است ؟ چرا باید زبان چینی را یاد بگیریم؟ هزینه تدریس خصوصی زبان چینی برای نوآموزان چقدر است؟ در پشتیبانی کلاسهای خصوصی آموزشگاه زبان هزاره علم سوپروایزرین آموزشگاه کنار شما خواهند بود به این صورت که در انتهای هر ۱۰ جلسه از استاد گزارش دریافت و سپس برای برطرف کردن نقاط ضعف شما اقدام خواهند کرد. بسته به شرایط و محل تشکیل کلاس ، هزینه دوره زبان انگلیسی خصوصی هم متفاوت خواهد بود. اگر قرار بود دبیر مدرسه کمکی مفید انجام دهد مسلما در کلاس درس این اتفاق می افتاد. مثلا اگر برای یادگیری بهتر فیزیک قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی فیزیک استفاده کنید و معلم ریاضی شما می تواند فیزیک هم درس بدهد می توانید هر دو درس را با ایشان داشته باشید و با افزایش تعداد جلسات تدریس با این روش می توانید تخفیف بیشتری برای کلاس های خودتان در نظر بگیرید.

تدريس رياضي و فیزیک و شیمی تمامی پایه ها از ابتدایی تا دانشگاه با بهترين كيفيت (ریاضی ابتدایی،متوسطه اول،متوسطه دوم،کنکور،دانشگاه،تمام دروس ریاضیات فیزیک هندسه دیفرانسیل گسسته حسابان آمار و احتمال و.. درس ریاضی جزء دروس اصلی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه است.بنابراین لازم است این درس از ابتدا زیر نظر استاد ریاضی تعلیم دیده شود تا بصورت کامل برای دانش آموزان و دانشجویان تفهیم شود.بررسی های کارشناسی روی شاگردان ضعیف نشان میدهد که بیشتر مشکلات دانش آموزان در این درس پایه ای بوده و مربوط به سالهای گذشته است. ملاک های زیر چند مورد از بهترین و مهم ترین ویژگی ها برای انتخاب دبیر خصوصی می باشد. چرا که از بهترین و مجهز ترین سیستم ها برای برگزاری جلسه آنلاین استفاده می شود. بلکه دبیران با کیفیت و با قیمت مناسب برای این خانواده ها به صرفه تر می باشد. کیفیت این جلسات کاملا تضمین شده است به صورتی که شما می توانید تک جلسه به تک جلسه ثبت نام نمایید تا هر زمان که از کیفیت جلسات راضی بودید، مجددا ثبت نام نمایید. اما داشتن یک کلاس خصوصی زبان انگلیسی با یک استاد کاملا مسلط به روشهای تدریس از موثرترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد.

مورد بعدی انعطاف پذیری زیاد در این روش است. اما بهترین روش یادگیری این زبان زیبا چیست؟ اگر به دنبال یادگیری یک زبان جدید باشید، احتمالا برای شما هم سؤال پیش آمده باشد که بهترین راه برای یادگیری زبان چیست؟ بطور کلی هزینه کلاس خصوصی درامز در منزل از آموزشگاه بالاتر است،چرا که هزینه های رفت و آمد استاد را نیز شامل میشود و از طرفی فوایدی همچون راحت تر بودن هنرجو و عدم اتلاف وقت را برای او دارد. در تدریس گروهی زبان امکان تعامل زبان آموزان با یکدیگر وجود دارد که خود موجب رشد زبان میشود. بعضی از اساتید هم به نسبت رزومه کاری، مدرک تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل خودشان، موفقیت های قبلی که بدست آورده اند و سوابق تدریسی که دارند هزینه را مناسب در نظر گرفته اند. ازاینرو با سرمایههای ۵۰ میلیونی هم میتوانید این کسب و کار را راهاندازی کنید. حال می تواند به دلایل مختلفی این کار صورت پذیرد.

قیمت کلاسهای خصوصی زبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. بله. کاملا شدنیه اما به پارامترهای مختلفی مثل سطح دانش، اعتماد به نفس، استمرار، صبر و … برگزاری هر دوره کلاس خصوصی زبان انگلیسی رشت کاملا متناسب با نیاز زبان آموزان مانند مسافران، دانشجویان و تجار برگزار خواهد شد. بعد از اتمام دوره و با تمرینات بیشتر میتوانید برای دریافت مدرک هایی نظیر تافل و آیلتس اقدام کنید تا نتیجه تلاشهای خودتان را ببینید. اگر می خواهید با یک هزینه مناسب، از خدمات با کیفیت و تضمیمی تدریس استفاده نمایید بهتر است تا با ما در ارتباط باشید تا بعد از یک جلسه مشاوره انتخاب دبیر، بهترین دبیر و مناسب با هدف و روحیه دانش اموز برای شما انتخاب ومشخص گردد. در مقالات مکتب کلاس اطلاعات کاملی در مورد مدرسین سایت ارائه شده که بهتر است قبل از هر چیز با توجه به سوابق تدریس و رزومه اساتید مکتب کلاس چند معلم خوب را برای خود انتخاب کنید.

برای تدریس و رفع اشکال و کسب نمره بهتر در امتحانات ترم اول و ترم دوم و با نزدیک شدن به کنکور سراسری، تقاضا برای برگزاری کلاس های خصوصی بیشتر می شود. بعبارتی زبان آموزانی که نیاز به پشتیبانی بیشتر جهت بر طرف کردن نقاط ضعف خود دارند آموزشگاه موظف است تا برطرف شدن کامل مشکلات آنان در کنارشان باشد. بنابراین با موسسات آموزشی تدریس خصوصی کار کنید و قرار داد ببندید که جلسه به جلسه با شما تسویه می کنند نه اینکه مجبور باشید هزینه 5 الی 10 جلسه را یکجا پرداخت کنید. موسسات تدریس خصوصی بسیاری در تهران و شهرستان ها دایر می باشند اما تفاوت در انتخاب کادر، هزینه های تدریس و کیفیت برگزاری جلسات می باشد. در مجموعه دکتر پرتوی هزینه به صورت یکجا دریافت نمی شود چرا که ما تضمین کیفیت برای تدریس خصوصی داریم. از این رو کیفیت برگزاری جلسات آنلاین در گروه آموزشی دکتر پرتوی با جلسات حضوری هیچ گونه تفاوتی ندارد. با این حال هنوز عده زیادی وجود دارند که معتقدند شیوه آموزشی کلاس های حضوری موثرتر از اموزش آنلاین است.

اما سوال اصلی در این است که چه معلمی قابل اعتماد است و ویژگی های یک دبیر خوب را چگونه باید تشخیص داد و از چه روشی برای تدریس خصوصی در منزل باید اقدام کرد. 2) همچنین دانش آموزانی که در زمان امتحانات خود، دچار مشکل در برخی مطالب کتاب درسی هستند و برای رفع اشکال و پرسش و پاسخ چند سوال نیاز به دبیر خصوصی دارند، مناسب می باشد. اگر تا پایان این بحث با ما همراه باشید، پاسخ این پرسش را پیدا خواهید کرد. مخصوصا با افزایش تاثیر معدل ها در نتایج کنکور و حتی قبولی در آزمون های تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی و..آمادگی برای امتحانات تشریحی مدرسه اهمیت بیشتری پیدا کرده است و یادگیری مطالب کتاب درسی و کسب نمره بالا برای خانواده ها از مقطع ایتدایی تا کنکور دغدغه مهمی شده است. برای همین تفاوتی ندارد که داوطلب برای چه درسی نیاز به رفع اشکال و یا تدریس داشته باشد. برای تدریس خصوصی در منزل هیچ محدودیتی وجود ندارد. همچنین دوره آموزشی زبان انگلیسی خصوصی می تواند در آموزشگاه زبان هزاره علم و یا در منزل زبان آموز بر اساس درخواست ایشان و توافق طرفین ( استاد و زبان آموز )برگزار شود. در کلاس های آموزش خصوصی زبان انگلیسی هزاره علم فقط یک مدرس و یک زبان آموز حضور دارد.

چرا که دانشجو خودش فقط در حد کتاب درسی و حتی کمتر علم دارد اما یک دبیر خصوصی باید تحصیلات آکادمیک و تجربه عملی تدریس داشته باشد. برگزاری جلسات با هزینه مناسب به صورت آنلاین این مزیت را دارد که دانش آموزان در تمامی شهرها می توانند از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنند و فقط محدود به دبیران شهر خود نباشند. از آنجایی که برای تدریس یک مطلب و یا رفع اشکال یک کتاب درسی بیش از یک جلسه معلم خصوصی نیاز می باشد، دبیرانی را انتخاب کرده ایم که فن بیان خوب داشته باشند و بتوانند با دانش آموزان ارتباط خوبی بگیرند و مفاهیم را به خوبی انتقال دهند و همچنین یک هزینه مناسب داشته باشند. چرا که اگر مطالب به خوبی در ذهن دانش آموز قرار نگیرد، یادگیری در مراحل بعدی دچار مشکلات جدی می شود. که دارای بالاترین میزان رضایت از دانش آموز و خانواده می باشد.

تدریس خصوصی همیشه یک ابزار قدرتمند در دوران تحصیل به حساب می آمده است. برای ثبت نام در دوره های آموزش خصوصی آموزشگاه زبان هزاره علم و یا برای اطلاع از هزینه جلسات با ما تماس بگیرید. در آموزشگاه زبان هزاره علم دوره ها بصورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود. خانم عاطفه تقی خانی معلم ابتدایی و مدرس دانشگاه فرهنگیان و دوره های ضمن خدمت ساکن شهر تهران می باشند. هدف از برگزاری دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی در لینگوجو، یادگیری ساده، روان، مفهوم، و سریع انگلیسی توسط زبان آموز می باشد. در اصل خانواده ها و دانش آموزانی به فکر کلاس های تدریس خصوصی در منزل هستند که در یک درس دچار مشکل در یادگیری و یا پاسخ دهی هستند. استادبانک تاکنون به بیش از 14 هزار دانش اموز موفق کمک کرده است و با بیش از 1800 نفر از اساتید برتر همکاری دارد. اگر هنوز معلم مورد نظر خود را پیدا نکردید، میتوانید با پیشنهاد استادبانک استاد موردنظر خود را بیابید. پلتفرم استادبانک به دلیل دغدغه یادگیری سریع زبان انگلیسی زبانآموزان، اساتید تدریس خصوصی توانمندی جذب مجموعه خود کرده است. مجموعه هایتاکی با ارائه کلاس های خصوصی زیر نظر استادهای مختلف شما را به یادگیری یک زبان جدید و دنیای متفاوت دعوت میکند.





:: بازدید از این مطلب : 34589
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : مجله زندگی
ت : سه شنبه 2 آبان 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی